עמק יזרעאל: תיכון עמקים תבור זכה בפרס החינוך |
מאת: דני ברנר יום שישי, 6 בינואר 2017, 09:11 |
בית הספר עמקים תבור שבקיבוץ מזרע, זכה בפרס הארצי לקליטה מיטבית לשנת תשע"ו של משרד החינוך. עמקים תבור הינו אחד משבעה בתי ספר על יסודיים בצפון שזכו בפרס הארצי. |
דודו גורן עם תעודת הפרס שקיבל בית הספר (צילום: דוברות מוא״ז עמק יזרעאל) |
ד״ר אורנה שמחון, מנהלת מחוז צפון של משרד החינוך, בירכה בתחילת השבוע את מנהל בית הספר התיכון עמקים תבור, דודו גורן, על זכיית בית הספר בפרס הארצי לקליטה מיטבית לשנת תשע"ו.
אגף התמחות וכניסה להוראה במשרד החינוך, העניק ל - 42 בתי ספר, יסודיים ועל יסודיים, את פרס הקליטה המיטבית לשנת תשע"ו. הפרס ניתן עבור קליטה ראויה של מורים בשלוש השנים הראשונות לעבודתם - בשנת ההתמחות ובשנה הראשונה והשנייה שלאחר ההתמחות. מטרת הפרס היא להוקיר בתי ספר, אשר קולטים מתמחים ומורים חדשים, באופן של קבלה והעצמה, ומאפשרים לעובדי ההוראה החדשים להיקלט במערכת החינוך, להתמיד בהוראה ולא לנשור ממנה. במשרד החינוך ציינו השבוע כי הניסיון מלמד, כי מורים אשר נקלטו בבית ספרם במקצועיות וברגישות, יתמידו בעבודתם ויהפכו למורים אכפתיים ומסורים. |
בבית הספר קיבלו את הבשורה בסיפוק רב. מנהל בית הספר דודו גורן אמר השבוע: "בבית הספר ׳עמקים תבור׳ אנו רואים במורים את המשאב החשוב ביותר שיש לטפח, בכדי להקנות לתלמידים שלנו חינוך מצויין. אני שמח שמאמצינו לקלוט היטב ונכון מורים בבית הספר זוכים להערכה, עם זאת, הפרס הגדול הוא העשייה המרגשת והערכית של המורים שלנו יום יום, שעה שעה בכיתות ועם התלמידים".
רחל שחורי, מנהלת אגף החינוך, ברכה על הזכייה ואמרה: "בית הספר עמקים תבור מוסיף לשורות הצוות החינוכי מורים חדשים מדי שנה. בית הספר יצר מערך תמיכה וליווי למורים החדשים שמאפשר להם כניסה טוובה ומקצועית לקהילת הצוות החינוכי של בית הספר. הקליטה המוצלחת הזו משביחה ללא הרף את העבודה החינוכית המתקיימת בעמקים תבור". |
|
כתוב למערכת |
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך | ||||
|
רכילות |
המלצת השבוע |
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה... | |
מאסיה באהבה מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע... | |
מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ... | |
כל הכתבות הקודמות |