חממה של הצלחה |
מאת: דני ברנר יום שני, 1 באפריל 2019, 18:46 |
מערכת החינוך במגדל העמק לא שוקדת על השמרים וממשיכה לחלום, ליזום ולבצע. מרכז 'תפוח פיס' למדעים טכנולוגיה ואמנויות בבית הספר "יערת העמק" ממשיך להתרחב ובימים אלה כולל גם חממה ייחודית שתשמש מרכז למחקר וגידול צמחים בשיטות טכנולוגיות מתקדמות |
אלי ברדה ראש העיר בחממה (צילום: דוברות העירייה) |
בימים אלו ממש הסתיימה הקמתה של חממה לימודית בחצר מרכז 'תפוח הפיס' למדעים ואמנויות. החממה החדשה תשמש כמרכז למחקר וגידול צמחים בשיטות טכנולוגיות מתקדמות בבית ספר ותהווה מרכז הוראה ומבקרים ללימודי גידול צמחים וקיימות לילדים ובני נוער תוך שימוש פרודוקטיבי בשטחים לא מנוצלים בשטחי ביה"ס ומתן ערכים ומודעות סביבתית. צוות מורי המדעים של בית הספר ייהנה מהשתלמות חודשית לתפעול החממה וליישום החקר בחממה בשיעורי המדעים ואילו התלמידים יבצעו את המחקרים בכל שטחי הגידול בביה"ס, יטפחו וישמרו על שטחי הגידול.
|
מרחב לימוד נוסף שמוקם בימים אלה הוא "המייקר ספייס" והוא עתיד לכלול 3 מתחמים: 'מרחב יזמות' לשיח, העלאת בעיות, הצגת פתרונות ותכנון, 'מרחב סדנא' לפעילות 'מייקרית' ו'מרחב מכונות' שם ימוקמו מכונות גדולות לחיתוך בעץ ובמתכת, מדפסות תלת מימד ועוד ליצירת תוצרים.
מנהל בית הספר "יערת העמק" אילן יצחקי ומנהלת המרכז, דגנית רובין, הודו לראש מינהל החינוך מלי אלגיוב ולראש העיר אלי ברדה על המשאבים והעמותות שהם מקיים ומביאים לביה"ס כדי להגשים חלומות, וסיפרו על שני מרחבי הלמידה החדשים אמרו: "אנו רואים חשיבות עליונה בקידום ועידוד תלמידים בתחום המדעים והטכנולוגיה ולכן החלטנו על פתיחתם של שני מרחבי למידה חדשים שיהוו מקום להחלפת רעיונות, לימוד הדדי ומימוש פרויקטים בנושאי טכנולוגיה נגישה. אין אתגר מתאים יותר מלהכשיר ילדים למיומנויות המאה ה-21 והכשרתם להיות "מייקרים" הן בחדרי המייקרים והן ב'חממייקר', בקרוב מאוד תלמידים יוכלו לחלום רעיונות במהלך לימודי המדעים ולהגשים אותם". |
|
כתוב למערכת |
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך | ||||
|
רכילות |
המלצת השבוע |
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה... | |
מאסיה באהבה מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע... | |
מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ... | |
כל הכתבות הקודמות |