עפולהנט חדשות - מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה
מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה

מאת: דני ברנר 
יום שני, 17 בספטמבר 2018, 18:56
רמת השירות לתושבי העיר עומדת בראש סדרי העדיפות של עיריית עפולה. בלשכה לפניות הציבור ובמוקד העירוני מתייחסים לכל פנייה במלוא הרצינות ותשומת הלב. תושבי העיר פונים לעירייה בכל האמצעים, החל מטכנולוגיה מתקדמת ביותר ועד המענה האנושי. השירות נגיש יותר מהיר יותר והמענה מתקבל תוך זמן קצוב ההולך ופוחת

המוקד העירוני של עיריית עפולה (צילום: דוברות העירייה)

בעיריית עפולה שמו בשנים האחרונות דגש על רמת השירות לציבור. ימי קבלת הקהל הורחבו והם נערכות במתנסים שבשכונות. המוקד העירוני מקבל הודעות משלל נערכות מידע החל בנייה הישירה למוקד 106 והמשך בשלל האמצעים החברתיים והטכנולוגיים החדשים, כך יכול התושב לפניות לעירייה באמצעות הטלפון, הדואר, הפקס, אתרי האינטרנט, דפי הפייסבוק הוואטסאפ העירוני, קבלות קהל פרונטליות באגפים ובלשכה לפניות הציבור שפורסמו בכל אמצעי המדיה.

חשוב להדגיש ,כי הלשכה לפניות הציבור מקבלת גם לא מעט פניות שבח מתושבי העיר שיודעים להעריך את המסירות והנתינה של עובדי העירייה, במקרים רבים בהם עושים העובדים מעבר לנדרש מהם, בבואם לתת שירות לתושב ובהחלט מוצאים לנכון גם לומר להם מילה טובה. כאמור בשנים האחרונות הוקם אתר עירייה חדש והועלתה לסמארטפונים אפליקציה עירונית חדשה "עפולה בירת העמק", אשר באמצעותם השתפרה רמת הנגישות והמידע לתושב והקשר למנהלי ומחלקות העירייה, כמו כן נפתח וואטסאפ עירוני אליו יכולים התושבים לשלוח תמונות ופניות אונליין. בנוסף, פועלת העירייה באופן שוטף באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו תוכנת האקשנביס ותוכנת ה –C.R.M.C שהותקנו למנהלים וגם בסמארטפונים, כדי להיות במעקב מתמיד בבחינת "אצבע על הדופק" בכל רגע נתון על סטטוס הטיפול בפניות.

מוטי פריאל העומד בראש מערך פניות הציבור של העירייה אומר כי התוצאות המעודדות הן תוצאה של עבודה מאומצת של כל הגופים האחראים על השירות לתושבי העיר במהלך השנה החל במוקד העירוני בהנהלת יובל כהן שעושה את עבודתו במסירות יוצאת דופן יחד עם שאר עובדי המוקד. המשך בעובדות המסורות בלישכה לפניות הציבור עובדות האגודה לתרבות הדיור והשירות לאזרח שיחד עושים עבודה משותפת לשיפור איכות השירות לתושבי העיר.
פריאל ציין כי מלבד התמיכה של ראש העיר שמעורה באופן שותף בעבודתו יש לברך את מנהלי האגפים בעירייה שעומדים על כך שכל פנייה הנוגעת לאגפיהם תקבל מענה מהיר ואיכותי והם בעצם חוד החנית של ההצלחה של הלישכה לפניות הציבור בעיריית עפולה.
  כתוב למערכת
כתבות שיכולות לעניין אותך עוד
סגירת המעגל המרגשת של מנכ סגירת המעגל המרגשת של מנכ"ל משרד התרבות והספורט
18/11/2024 דני ברנר
פושטים מדים בדרך לאזרחות פושטים מדים בדרך לאזרחות
18/11/2024 דני ברנר
בואו היום להלוויית הלוחם שנהרג בואו היום להלוויית הלוחם שנהרג
12/11/2024 דני ברנר
אושרה הקמתו של תיכון נוסף בעפולה אושרה הקמתו של תיכון נוסף בעפולה
11/11/2024 דני ברנר
אחרי חמש שנות הפסקה: עפולה חוזרת להוציא משלחות לפולין אחרי חמש שנות הפסקה: עפולה חוזרת להוציא משלחות לפולין
5/11/2024 דני ברנר
העיר עפולה למען משפחות המפונים העיר עפולה למען משפחות המפונים
28/10/2024 דני ברנר
עפולה: מפקד מחוז צפון החדש ניצב מאיר אליהו פתח את הקדנציה בביקור ראשון בעפולה עפולה: מפקד מחוז צפון החדש ניצב מאיר אליהו פתח את הקדנציה בביקור ראשון בעפולה
28/10/2024 דני ברנר
חיבוק וזיכרון חיבוק וזיכרון
14/10/2024 דני ברנר
מסתמן: יחידת אופנוענים תוקם כחלק מהשיטור העירוני בעפולה מסתמן: יחידת אופנוענים תוקם כחלק מהשיטור העירוני בעפולה
14/10/2024 דני ברנר
עפולה מתייחדת עם נופליה בשבעה באוקטובר עפולה מתייחדת עם נופליה בשבעה באוקטובר
8/10/2024 דני ברנר
רכילות
המלצת השבוע
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך
עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...


כל הכתבות הקודמות