עפולהנט חדשות - ביטוח לאומי בעפולה חזר לקבל קהל לצד מתן שירות בדיגיטל
ביטוח לאומי בעפולה חזר לקבל קהל לצד מתן שירות בדיגיטל

מאת: דני ברנר 
יום ראשון, 21 ביוני 2020, 13:09
לאחר שתגברו את המענה הטלפוני, הרחיבו את מתן השירות באמצעים הדיגיטליים ושברו שיאים בקבלת תביעות מצד תושבים במהלך התפרצות נגיף הקורונה, לפני שבועיים שב סניף הביטוח הלאומי בעפולה לקבל קהל אך בהתאם להגבלות התוו הסגול והנחיות משרד הבריאות

מקבלים קהל. סניף הביטוח הלאומי בעפולה (צילום: יח"צ)

התפשטות מגפת הקורונה שגרמה להשתקת המשק כולו למשך יותר מחודשיים גרמה לגופים רבים במדינה לשנות נהלי עבודה ולנהוג באופן שונה מימי שגרה.

סניף הביטוח הלאומי בעפולה נערך בצורה מהירה להעניק שירותים למבוטחים בעיקר באמצעות המערך הדיגיטלי ותגבור המענה הטלפוני של הסניף אך יותר מכל הייתה מרגשת ההתגייסות של כלל עובדי הסניף בעפולה, שהחלו במבצעי הזנה יומיומיים של אלפי תביעות חדשות שהתקבלו בסניף מפרוץ המשבר, ששיעורן עמד על כ-30 אלף שהוזנו וטופלו במהירות שיא במטרה לשלם דמי אבטלה למאות אלפי המובטלים בזמן כל כך קצר.

לשם השוואה, בחודש רגיל מתקבלות כ-500 תביעות לאבטלה בסניף עפולה רבתי המאגד בתוכו את הטיפול בתושבי עפולה, מגדל העמק, בית שאן, יוקנעם, רמת ישי וכלל יישובי העמק.

בימים האחרונים כאמור, החלו בסניף לקבל קהל לפי הנחיות משרד הבריאות לצד מתן שירותים מקוונים דיגטליים ובאמצעות המענה הטלפוני. מנהל הסניף, חוסאם אבו בכר, אמר: "בתחילת המשבר מטרת העל שלנו הייתה לשמור על רציפות ואיכות השירות תוך נקיטת האמצעים הנדרשים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות לשמירה על בריאות הציבור והעובדים. בימים האחרונים חזרנו לקבל קהל ונמשיך להעניק שירות מיטבי, מהיר ויעיל מתוך אחריות כלפי ציבור המבוטחים, הודות לעובדים המקצועיים של הסניף שגילו ערבות הדדית והתגייסות מתוך תחושת שליחות אמיתית. פתחנו את שערי הסניף לקבלת קהל על פי זימון תור מראש ותוך שמירה על כללי התוו הסגול והנחיות משרד הבריאות במטרה להמשיך לדאוג לבריאות הציבור והעובדים ובמיוחד לאור ההתפרצות המחודשת של מחלת הקורונה".
אבו בכר הוסיף גם, "הניסיון של השבועיים הראשונים שבהם חזרנו לקבל את הקהל בהתאם להתארגנות החדשה, הוכיח את עצמו. נערכנו נכון והצלחנו לשמור על כללי הבטיחות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, והצלחנו לתת שירות מיטבי לכלל הפונים. הציבור שלנו הגיב בצורה מצוינת וקיבל את השירות הנדרש ללא אירועים חריגים".

לנוחיות קהל המבוטחים ניתן לקבל שירות גם באמצעות המוקדים הבאים: מוקד טלפוני ביטוח לאומי 6050* , מוקד ייעודי לאזרחים קשישים ובני משפחותיהם במגוון נושאים, מענה אנושי ב-5 שפות, 9696*, בימים א-ה בשעות 9:00-12:30 ובאמצעות האתר האישי באתר האינטרנט של המוסד לביטוח לאומי.
  כתוב למערכת
כתבות שיכולות לעניין אותך עוד
עפולה: תערוכה לציון יום הרצח לראש הממשלה יצחק רבין ז עפולה: תערוכה לציון יום הרצח לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל
24/11/2024 דני ברנר
מתקדמים בירוק מתקדמים בירוק
24/11/2024 דני ברנר
סגירת המעגל המרגשת של מנכ סגירת המעגל המרגשת של מנכ"ל משרד התרבות והספורט
18/11/2024 דני ברנר
פושטים מדים בדרך לאזרחות פושטים מדים בדרך לאזרחות
18/11/2024 דני ברנר
בואו היום להלוויית הלוחם שנהרג בואו היום להלוויית הלוחם שנהרג
12/11/2024 דני ברנר
אחרי חמש שנות הפסקה: עפולה חוזרת להוציא משלחות לפולין אחרי חמש שנות הפסקה: עפולה חוזרת להוציא משלחות לפולין
5/11/2024 דני ברנר
עפולה מצדיעה לפצועים ולנכים עפולה מצדיעה לפצועים ולנכים
5/11/2024 דני ברנר
העיר עפולה למען משפחות המפונים העיר עפולה למען משפחות המפונים
28/10/2024 דני ברנר
עפולה: מפקד מחוז צפון החדש ניצב מאיר אליהו פתח את הקדנציה בביקור ראשון בעפולה עפולה: מפקד מחוז צפון החדש ניצב מאיר אליהו פתח את הקדנציה בביקור ראשון בעפולה
28/10/2024 דני ברנר
חיבוק וזיכרון חיבוק וזיכרון
14/10/2024 דני ברנר
רכילות
המלצת השבוע
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך
עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...


כל הכתבות הקודמות