בתקופה המאתגרת הצליח הצוות החינוכי להעלות את אחוזי ההצלחה בקרב תלמידי בית הספר במגדל העמק
בתקופה מאתגרת ובסיום מחצית וקבלת התעודה, בית חינוך "רמון" במגדל העמק מהווה מסגרת של יציבות וחוסן פנימי לתלמידים. ב"רמון" רואים את הצורך בחיזוק החוסן הנפשי, תהליכי גוף - רוח - נפש המובילים לעשייה, למוטיבציה, להצלחות ולעמידה ביעדים. הצוות הוכשר ומלווה כל תלמיד בתהליכי אימון אישי.
בית החינוך נבחר עוד בשנת תשע"ז להוביל באגף מחקר ופיתוח של משרד החינוך את הפדגוגיה בכיתה ההטרוגנית. במקביל, הצוותים הוכשרו לעבוד עם התלמידים על טכניקות נשימה, מיינדפולנס, ויסות רגשי ותקשורת מקרבת מתוך אמונה כי בכולנו טמונה היכולת לתת, לאהוב, לעזור ולהצטיין. גם בתחום התקשוב הוביל בית החינוך את הטמעת התוכנית הארצית "בשביל המחר". תקופת הקורנה רק חיזקה ביתר שאת את דרכו החינוכית של בית החינוך. עם תשתית טכנו - פדגוגית מבוססת מחד וחוסן נפשי איתן מאידך, צלח הצוות בהצלחה יתרה את משבר הקורונה, והשינוי שחל בין כותליו מורגש בכל התחומים. 30% מבוגרי שכבת ו' משנת תשפ"א (שנת הקורונה) התקבלו לכיתת מופ"ת. בתחום הלימודי במפת ההתפתחות הבית ספרית נמצא כי משנת תשע"ט (טרום הקורונה) לשנת תשפ"א (שנת הקורונה) חלה עליה בהישגים במקצועות הליבה. עלייה משמעותית נוספת נרשמה אף במיצ"ב האקלים הבית ספרי משנת תשע"ז (טרום הקורונה) לשנת תש"ף, גם ברמה ארצית.
בית ספר רימון במגדל העמק צילום: דוברות העירייה
רגע השיא לשינוי שמתחולל הוא בחירתו של "רמון" להצטרף שוב ובפעם השנייה תוך חמש שנים לאגף מחקר ופיתוח של משרד החינוך כדי להוביל במחוז צפון עם עוד 20 בתי ספר את תחום "חשיבת עתיד". רינת שפטינצקי מנהלת בית הספר אמרה: "נפלה בחלקי הזכות להוביל את בית חינוך "רמון" לפסגות חדשות יחד עם צוות מופלא ומיוחד במינו שעובד מהלב באהבה, עם רשות תומכת ומלווה כאשר ראש העיר אלי ברדה המחזיק תיק החינוך וראש מינהל חינוך מלי אליגיוב שותפים לכל עשייה והצלחה. מודה מאד למנהלת המחוז ד"ר אורנה שימחון המהווה עבורי דמות מעוררת השראה והמפקחת ד"ר סיגל ברגר שזמינה קשובה ותמיד מחזקת, גם בדבריה בסיכום ועדה מלווה: "כרוחב הבסיס גובה הפסגה". תודה למדריכת חשיבת עתיד סמדר אלימלך ולתוכנית תובנות בחינוך. בזכותכם אנו מצליחים לשבור שיאים ולחשב מסלול מחדש".