מגדל העמק: נערך כנס חשיפה והסברה אגף שירות ופניות הציבור
מאת: דני ברנר יום רביעי,
4 במרץ 2020, 21:09
מהפכת השירות העירונית הוצגה לעובדי העירייה בבית "יד לבנים"
ביום רביעי האחרון כ-80 עובדי העירייה השתתפו בכנס חשיפה והסברה של אגף שירות ופניות הציבור לעובדי הרשות. הכנס התקיים בבית "יד לבנים" במעמד ראש העיר סגניו ומנכ"ל העירייה. בכנס הוקרנה מצגת הסבר מפי איילה זלצר, מנהלת האגף, והרצאה מפי ד"ר גלעד ארנון. כאמור, אגף השירות מוביל אסטרטגיית שירות עירונית, הובלת תהליכי פיתוח ארגוני ופיתוח והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בשרות לתושב. כמו כן, האגף אחראי על מוקד 106 שבימים אלו עובד שיפוץ ושדרוג פיזי ומקצועי באיכות ומקצועיות המענה לתושב.
ראש העיר אלי ברדה בכנס צילום: דוברות העירייה
הכנס הינו חלק ממהפכת השירות לתושב שעיריית מגדל העמק מובילה על מנת להוביל את הרשות למצוינות בשירות לתושב, לבעלי עסקים ולמבקרים בה תוך הקפדה על מקצועיות, רגישות ומחויבות לכלל לקוחות הרשות. איילה זלצר מנהלת האגף אמרה: "עיריית מגדל העמק והעומד בראשה חרטה על דגלה את המצוינות בשירות מתוך מקצועיות רגישות ומחויבות לתושבי העיר. אנו קשובים לכל פנייה הארה והערה ונשמח לעמוד לרשות התושבים 24/7". אלי ברדה ראש העיר ברך ואמר: "אגף שירות הציבור יטייב וידייק תהליכים על מנת שהתושבים ירגישו שהם מקבלים שירות טוב כי בסופו של דבר זה התפקיד שלנו. כל האגף מכוון שירותיות למען התושבים".