לאחר הקמת אגף שירות ופניות הציבור התקיימו סדנאות לשיפור מיומנות ותודעת השירות ל-180 עובדי הרשות
עיריית מגדל העמק קבעה יד לשיפור השירות לתושבים כמשימה בעלת חשיבות גבוהה. במסגרת מהלך זה נפתח השנה אגף שירות ופניות הציבור בניהולה של איילה זלצר. מטרתו המרכזית של האגף היא לנהל את יחידות הביצוע של המוקד העירוני ופניות הציבור, וכן להוביל תהליכי רוחב של שיפור השירות העירוני בכלל. בהובלת ראש העיר ומנכ"ל העירייה, ובליווי חברת היעוץ של ד"ר גלעד ארנון, נקבעו מהם העקרונות המרכזיים בשירות איכותי לתושבים.
במהלך תקופת הקורונה אגף שירות ופניות הציבור עמל בכוחות מתוגברים לתת מענה לכל התושבים שפנו למוקד. מספר הפניות היומיות עלה בכ-400% וצוות המוקד תוגבר בהתאמה כדי להיות זמין עבור התושבים.
סדנאות שירות במגדל העמק צילום: דוברות העירייה
על מנת לשפר בשטח את השירות, הוחלט לקיים סדנאות להקניית מיומנויות ותודעת שירות לכלל העובדים המעניקים שירות בעירייה. משמעות מהלך זה היא שבמהלך החודשים יוני עד ספטמבר כ-180 מעובדי הרשות ישתתפו בסדנאות ויקבלו כלים ומיומנויות למתן שירות מיטבי. צעד זה הוא רק אחד מתוך צעדים רבים והשקעה של עיריית מגדל העמק בשיפור השירות העירוני.