שבעה עובדים זכו באות "כוכב השירות" במיזם חדש לשיפור תודעת השירות בעיריית מגדל העמק
מיזם חדשני לעידוד וחיזוק תרבות השירות בקרב עובדי ועובדות עיריית מגדל העמק. בשבוע שעבר חולקו תעודות הוקרה ואות כוכב שירות למצטייני השירות לחציון הראשון של 2021 הטקס התקיים במעמד ראש העיר, סגניו, מנכ"ל העירייה, מנהלי אגפים והעובדים הנבחרים.
אגף שירות ופניות הציבור פרסם קול קורא למנהלים לבחור בעובד/ת מצטיין במתן שירות יוצא דופן בשירות לתושב או במתן שירות פנים ארגוני. העובד/ת שנבחרו יישמו הלכה למעשה את תפיסת השירות הרשותית להעניק שירות במקצועיות, רגישות ומחויבות.
ראש העיר עם כוכבי השירות במגדל העמק צילום: דוברות העירייה
הצעד הזה הינו צעד נוסף ונדבך נוסף בהטמעת תפיסת שירות וקידום החזון האגף לקדם את עיריית מגדל העמק למצוינות בשירות לתושבים, בעלי עסקים והמבקרים בעיר. במסגרת פעילות האגף טיפול בפניות התושבים באמצעות המוקד העירוני ופניות הציבור, פיתוח ארגוני באופן רוחבי בארגון, ופיתוח שירותים דיגיטליים בשותפות עם המנמ"ר ודובר העירייה.
כוכב השירות הינו חלק מתהליך הפיתוח הארגוני וההשקעות הרבות שמבוצעות בתחום כגון: סדנאות שירות לעובדים, אמנת שירות, חיזוק ממשקי העבודה והתקשורת הפנים ארגונים, פיתוח מנהלים ועוד. המיזם נולד מתוך אמונה ורצון להעצים את העובדים המצטיינים בשירות ובכך לייצר מוטיבציה פנים ארגונית להצטיינות ושיפור השירות באופן מתמיד.
עובדי הרשות שקיבלו אות כוכב שירות הם: רועי בניסטי, לובה קוטליאר, חגית דר, סרגיי סמליוק, שרון וקס, ליאת חדד ואודליה אפק. איילה זלצר, מנהלת אגף שירות ופניות הציבור אמרה: "ברצוני להודות לראש העיר שמוביל ומתווה דרך של מצוינות בשירות, לסגני ראש העיר ולמנכ"ל העירייה שפעל להוצאת המיזם לפועל. למנהלי האגפים שנרתמו לשותפות ופרגנו לעובדיהם וכמובן לעובדי האגף שפועלים ללא לאות לקידום השירות מתוך מסירות רבה".