בעקבות המעבר לשירות דיגיטלי שתפס תאוצה לאורך משבר הקורונה, בעיריית עפולה הוחלט להציב עמדות לשירות עצמי מהיר ויעיל במספר מוקדים ברחבי העיר
מהפכת הדיגיטל בעפולה עושה צעד נוסף: בקרוב תשיק עיריית עפולה עמדות מידע ושירותים מקוונים לתושב באופן עצמאי ונוח במוקדים בהן מעניקה העירייה שירות לתושב ומתקיימת קבלת קהל כגון בית העירייה, מתנ"סים רשת שחקים, שפ"ע ודור לדור וחיבור גם לאתרים ממשלתיים, קופות חולים ועוד. השבוע הוצבו עמדות שכאלה במינהל החינוך והצוות שבמקום עבר תדרוך והוראות הפעלה בטרם ייצא המיזם החשוב לדרך.
באגף תאום, בקרה וחדשנות שמובילים את המהלך ציינו השבוע כי בעידן המהיר בו אנו חיים, חלה עלייה ברמת הציפייה של צרכנים לקבלת שירות מידי וחוויית משתמש איכותית בזמינות גבוהה. העמדות החדשות יאפשרו לקבל את כלל השירותים של העירייה כגון: שליחת טפסים, העברת פנייה למחלקה, קבלת מידע ועוד. בשלב ההטמעה העירייה תסתייע בדיילי שירות לצורך סיוע בתפעול ה"קיוסק" לציבור הרחב עם דגש על אוכלוסיות מתקשות כגון אזרחים וותיקים, עולים חדשים ועוד.
עמדה דיגיטלית צילום: דוברות העירייה
מנהלת אגף תאום, בקרה וחדשנות, שרית דהן אמרה: "בהמשך ישיר לשינויים הדיגיטליים שמאמצת עיריית עפולה בשנים האחרונות, עמדות השירות החדשות הופכות את מכלול הציפיות, בשני צידי המטבע, הן בקרב התושבים והן ברשות המקומית, למציאות".
ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ אמר: "אני רואה חשיבות עליונה בהתקדמות העיר עפולה בנושאי הדיגיטל. גם בימים אלה אנו שוקדים יחד עם כלל האגפים ובראשם אגף החדשנות, בהקמת פרויקטים חדשניים נוספים שיביאו עוד בשורות לעיר".