מגדל העמק: שיפור בפעילות המוקד העירוני - היום בעמק חדשות -
שבת, 27 באפריל 2024
חדשות   ספורט   בריאות   חינוך   תרבות   דעות   צרכנות    רכילות
מגדל העמק: שיפור בפעילות המוקד העירוני
מאת: קרן כהן 
יום שלישי, 26 בדצמבר 2017, 19:46

מסיכום נתוני שנת 2017 של המוקד העירוני במגדל העמק עולה כי במהלך השנה האחרונה חלה עלייה בפניות למוקד העירוני בעקבות שדרוג והרחבת דרכי ההתקשרות למוקד
רגע לפני סיום השנה האזרחית התכנסה וועדת ההיגוי של התכנית העירונית "עיר נקייה ומקיימת" במגדל העמק במהלכו הוצגה לראש העיר אלי ברדה וסגניו הפעילות שנעשתה בשנת 2017. אחד השינויים הבולטים שנרשמו השנה הודות לשיתוף פעולה של היחידה לפניות הציבור, המוקד העירוני ואגף שפ"ע, הוא שדרוג המוקד העירוני ושיפור השירות לתושב במיוחד בפניות בנושא חזות העיר ותחום הפיקוח והשיטור.

הגורמים הרלוונטיים ברשות זיהו כי תושבים רבים מעדיפים לדווח על מפגעים בדרכים שונות ומגוונות שאינן דרך המוקד העירוני. במצב שכזה, התקשו אנשי המקצוע ברשות לנהל מעקב מסודר ולענות לפניות. כדי להביא לשינוי הוחלט לשדרג ולהרחיב את דרכי הפניה למוקד העירוני ולצד פנייה טלפונית למספר 106, נוסף טופס מקוון באתר האינטרנט העירוני ושודרגה האפליקציה העירונית לנוחיות התושבים. כמו כן הוחלט כי הטיפול בדיווחים יהיה על פי זמני אמנת השירות ובסיום כל טיפול יקבלו התושבים הודעת sms למכשיר הסלולרי. במקביל, יצאה הרשות בקמפיין הקורא לתושבים להשתמש בשירותי המוקד המשופרים והוחלט על נוהל חיוב תיעוד מלא של כלל הפניות. כתוצאה משינויים אלה חלה עלייה במספר פניות הציבור למוקד (במקביל לירידה בפניות בדרכים אחרות) מה שמעיד על הבעת אמון של הציבור במוקד. בסיום המפגש של וועדת ההיגוי אושרה תכנית העבודה לשנת 2018 שתפעל במקביל במספר תחומים וביניהם תשתיות, אכיפה, חינוך וקהילה, על מנת לתת מענה הוליסטי ולייצר שינוי תפיסתי כלפי המרחב הציבורי.
מגדל העמק: שיפור בפעילות המוקד העירוני
סיכום פעילות המוקד העירוני לשנת 2017 בישיבת מועצת העיר מגדל העמק צילום: דוברות העירייה
עו"ס שרון קסיס, מנהלת תכנית "עיר נקייה ומקיימת" מהאגף לשירותים חברתיים ציינה כי: "התכנית מבוססת על שיתוף ציבור עם הדגש על שיח 'משותף'. המרחב הציבורי מאפשר את הקשר בין איש לשכנו ובין התושב לרשות, וגם שם השקענו בפרויקטים ייחודיים. המוקד העירוני מאפשר את השיח הישיר בין התושב לרשות. לכן בחרנו להתרכז בשניהם".

איילה זלצר, עוזרת ראש העיר ומנהלת היחידה לפניות הציבור הוסיפה: "המוקד העירוני הינו לב ומוקד הקשר בין התושב לרשות, וככזה, הוא חייב להוות אמצעי זמין, אמין, יעיל ונוח לצורך תיעוד, טיפול ובקרה. אנו נמשיך לפעול לשיפור איכות השרות לתושב".
  כתוב למערכת
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך
אושר תקציב עיריית עפולה לשנת 2024: חצה לראשונה את רף חצי מיליארד שקלים
   
עפולה מצדיעה למילואימניקים הוותיקים
   
עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024
   
השיטור העירוני בעפולה זוכה לשבחים
   
אבי אלקבץ: "יחד אפשר להגשים חלומות משותפים"
   
עפולה: ראש מינהל החינוך טינה ולדמן פורשת
   
עיריית עפולה השיקה ספר ילדים לזכרה של החיילת נעמה בוני ז"ל
   
עפולה: תוצאות הבחירות פורסמו באופן רשמי ברשומות של מדינת ישראל
   
לראשונה: ערב הסברה בנושא מניעת עושק קשישים בעפולה
כתבות ארכיון
 
 האימייל האדום
בואו לבקר בדף
הפייסבוק של היום בעמק
אייל בצר והמכושפות    אייל בצר והמכושפות
אייל בצר בפרלמנט העמק    אייל בצר בפרלמנט העמק
מסיבת פורים מטורפת לצעירים    מסיבת פורים מטורפת לצעירים
שלום כתה א׳    שלום כתה א׳
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך
עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...


© כל הזכויות שמורות להיום בעמק 2017            אודות האתר | כתבו לנו | תנאי שימוש | פרסמו אצלנו |