תלמידי העתודה המדעית הטכנולוגית בבית הספר "אורט רוגוזין" הפכו את הכיתה שלהם ל"חדר בריחה" וכתבי חידה מאתגרים
אם בעבר המילה "בריחה" הייתה שגורה בפיהם של תלמידים ומאחוריה משמעות אחת ברורה, אזי בימים אלה משמשת המילה דווקא את ההיפך הגמור ומתייחסת לפעילות חינוכית ייחודית. תלמידי עמ"ט (עתודה מדעית טכנולוגית) בשכבת י' בבית הספר "אורט רוגוזין" המגבירים במסגרת הלימודים 5 יחידות לימוד באנגלית, 5 יחידות מתמטיקה ו-5 יחל מקצוע מוגבר, מקבלים ליווי ותוספת של תגבורים לאורך השנה כדי לסייע להם להתגבר על העומס. לאחרונה, במסגרת הפעילויות החינוכיות להם הם זוכים, הפכו התלמידים את הכיתה ל"חדר בריחה" המשלב פעילות חינוכית וכתבי חידה. במסגרת הפעילות שארכה כשעה וחצי קיבלו התלמידים רמזים שפוזרו ברחבי הכיתה ובמכשירי הסלולאר והיו צריכים להתקדם אל הרמז הבא בעזרת פתרון חידה במהירות האפשרית כדי לנצח את יתר המתמודדים.
רכזת השכבה דקלה כהן ציינה התלמידים התלהבו מהפעילות ובהמשך ייפתחו חדרי בריחה נוספים. דודי גריסרו, מנהל בית הספר, בירך על היוזמה וציין כי תכנית העתודה המדעית טכנולוגית מעודדת תלמידים ללמוד מתמטיקה ומקצועות מדע וטכנולוגיה ברמה גבוהה ובד בבד מפתחת חשיבה ולימוד חוויתי בפעילויות העשרה כגון "חדרי הבריחה" ואחרות.