סרטון הסברה הקורא לזוגות לבנות את ביתם בבית שאן זוכה לשבחים
מאת: דני ברנר יום שישי,
14 בספטמבר 2018, 05:58
מחלקת הדוברות וההסברה בעיריית בית שאן, במימון המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הפיקה סרטון המעודד זוגות צעירים ומשפחות, לבנות את ביתם בבית שאן. הסרט גרף שבחים על הביצוע ובעיקר על העשייה הרבה, שהופכת את העיר למוקד אטרקטיבי לזוגות צעירים
לאחר חודשים ארוכים של עבודת הכנה מושקעת ויסודית יצא לאור סרט המסכם את פרוייקט עידוד הגירה לעיר בית שאן. הפקת הסרת התאפשרה הודות למימון המשרד לפיתוח הנגד והגליל. מחלקת הדוברות של העירייה, בסיוע אנשי מקצוע הטובים בתחומם בתחום הפקה ועריכת סרטי תדמית, ליטשו את הסרט עוד ועוד עד שהתקבלה הגרסה הסופית שלו. אבי אזולאי, דובר העיריה: "בסרט מוצג עברה המפואר של העיר, ההווה התוסס שלה ומבט צופה אל פני עתיד. כמו כן, מוצגות ההשקעות הרבות בפיתוח העיר ואיכות חיים, בדגש על חינוך, תעסוקה, דיור, תיירות ותרבות. מטרתו של הסרט הנה להציג את הפוטנציאל העצום הגלום בעיר ולעודד זוגות צעירים להשתקע בה ולבנות את ביתם, בידיעה כי יוכלו לחיות בה חיים מלאים, עם חינוך טוב ואיכותי לילדיהם ולמצוא בסביבה מקורות תעסוקה ופרנסה טובים".
שלב בהכנת הסרט עם השדר דיוויד עזרן צילום: דוברות העירייה
הסרט מבוסס על ההישגים הרבים שרשמה העיר בשנים האחרונות, בתוך כך הישגי מערכת החינוך, אשר בעקבות ההשקעות העירונית הרבות, רשמה עלייה בזכאות לבגרות ושלושת תיכוניה נבחרו למצטיינים ארציים. גם בתחום התעסוקה והכלכלה הצליחה העיריה בשנים האחרונות לשווק את כל 800 הדונמים בפארק צבאים, אשר צפו לספק כ-3000 מקומות תעסוקה. לצד זאת חנכה העירייה שכונות חדשות לזוגות צעירים, פיתחה את הפארקים ושירותי התרבו ופנאי והפכה למוקד ארצי לתיירים בקיץ האחרון, לאור הצלחת פסטיבל הסקיתומרקט. אירועי התרבות לילדים, נוער ומשפחות נחלו הצלחה אדירה ובית שאן התמקמה כעיר אטרקטיבית למגורים בכל פרמטר אפשרי בתחומי החיים.
צוות ההפקה וההסרטה עם השדר דיוויד עזרן צילום: דוברות העירייה
את העיר מציג בסרט הפרזנטור והשדרן דייוויד עזרן, אשר אהבתו את העיר ניכרת באופן שבו הוא מציג אותה. בתוך כך הפיקה מחלקת הדוברות סרטוני תדמית קצרים לתחומים ייעודיים וייחודיים, כגון חינוך, תעסוקה, תיירות ועוד. אחדים מהסרטונים הופצו באחרונה לתקשורת וחלקם אף הוקרן בתכניות בוקר באפיקים 12, ו-13 בטלוויזיה (ערוץ 2) ובאפיק 14 (ערוץ 10) וכן, באתרי אינטרנט שונים.
עם פרסום הסרט אמר יועץ תקשורת ידוע שצפה בסרט: "מטרת הסרט היתה לעודד אנשים צעירים לבנות את ביתם ואת עתידם בבית שאן והסרט השיג את מטרתו במלואה. לתושבי העיר יש סיבות רבות, טובות ויפות, להתגאות בעירם ולזוגות ולמשפחות צעירות המתלבטות היכן המקום הראוי לבנות בו את ביתם – הסרט הזה בהחלט עשוי לתת להם את התשובה לשאלה שהם שואלים את עצמם".