מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה - היום בעמק חדשות -
יום ראשון, 22 בספטמבר 2019
חדשות   ספורט   בריאות   חינוך   תרבות   דעות   צרכנות    רכילות
מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה
מאת: דני ברנר 
יום שני, 17 בספטמבר 2018, 18:56

רמת השירות לתושבי העיר עומדת בראש סדרי העדיפות של עיריית עפולה. בלשכה לפניות הציבור ובמוקד העירוני מתייחסים לכל פנייה במלוא הרצינות ותשומת הלב. תושבי העיר פונים לעירייה בכל האמצעים, החל מטכנולוגיה מתקדמת ביותר ועד המענה האנושי. השירות נגיש יותר מהיר יותר והמענה מתקבל תוך זמן קצוב ההולך ופוחת
בעיריית עפולה שמו בשנים האחרונות דגש על רמת השירות לציבור. ימי קבלת הקהל הורחבו והם נערכות במתנסים שבשכונות. המוקד העירוני מקבל הודעות משלל נערכות מידע החל בנייה הישירה למוקד 106 והמשך בשלל האמצעים החברתיים והטכנולוגיים החדשים, כך יכול התושב לפניות לעירייה באמצעות הטלפון, הדואר, הפקס, אתרי האינטרנט, דפי הפייסבוק הוואטסאפ העירוני, קבלות קהל פרונטליות באגפים ובלשכה לפניות הציבור שפורסמו בכל אמצעי המדיה.

חשוב להדגיש ,כי הלשכה לפניות הציבור מקבלת גם לא מעט פניות שבח מתושבי העיר שיודעים להעריך את המסירות והנתינה של עובדי העירייה, במקרים רבים בהם עושים העובדים מעבר לנדרש מהם, בבואם לתת שירות לתושב ובהחלט מוצאים לנכון גם לומר להם מילה טובה. כאמור בשנים האחרונות הוקם אתר עירייה חדש והועלתה לסמארטפונים אפליקציה עירונית חדשה "עפולה בירת העמק", אשר באמצעותם השתפרה רמת הנגישות והמידע לתושב והקשר למנהלי ומחלקות העירייה, כמו כן נפתח וואטסאפ עירוני אליו יכולים התושבים לשלוח תמונות ופניות אונליין. בנוסף, פועלת העירייה באופן שוטף באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו תוכנת האקשנביס ותוכנת ה –C.R.M.C שהותקנו למנהלים וגם בסמארטפונים, כדי להיות במעקב מתמיד בבחינת "אצבע על הדופק" בכל רגע נתון על סטטוס הטיפול בפניות.
מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה
המוקד העירוני של עיריית עפולה צילום: דוברות העירייה
מוטי פריאל העומד בראש מערך פניות הציבור של העירייה אומר כי התוצאות המעודדות הן תוצאה של עבודה מאומצת של כל הגופים האחראים על השירות לתושבי העיר במהלך השנה החל במוקד העירוני בהנהלת יובל כהן שעושה את עבודתו במסירות יוצאת דופן יחד עם שאר עובדי המוקד. המשך בעובדות המסורות בלישכה לפניות הציבור עובדות האגודה לתרבות הדיור והשירות לאזרח שיחד עושים עבודה משותפת לשיפור איכות השירות לתושבי העיר.
פריאל ציין כי מלבד התמיכה של ראש העיר שמעורה באופן שותף בעבודתו יש לברך את מנהלי האגפים בעירייה שעומדים על כך שכל פנייה הנוגעת לאגפיהם תקבל מענה מהיר ואיכותי והם בעצם חוד החנית של ההצלחה של הלישכה לפניות הציבור בעיריית עפולה.
  כתוב למערכת
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך
עפולה: פחות הקמות רעש של בני נוער בחופש הגדול
   
אבי אלקבץ: "יש לנו את הנהלת העיר הטובה ביותר שאני זוכר"
   
מתנדבי עפולה בעקבות לוחמים
   
ההמצאה של התלמידות מעפולה שתציל ילדים מטביעה
   
אבי אבירם נבחר ליו"ר ועדת ההיגוי הישראלית
   
מרכז רפואי העמק נפרד מפרופ׳ אורנה בלונדהיים
   
חג שמח במגדל העמק
   
ניידת המשאלות מגשימה חלומות בבית שאן
   
יוזמה במגדל העמק: תיעוד סיפורי העלייה של ותיקי העדה האתיופית
כתבות ארכיון
 
 האימייל האדום
בואו לבקר בדף
הפייסבוק של היום בעמק
שלום כתה א׳    שלום כתה א׳
כל אחת והשביס שלה    כל אחת והשביס שלה
מועדון חדש לקהילת החירשים בעפולה    מועדון חדש לקהילת החירשים בעפולה
שמעון לוי    שמעון לוי
הטבע כבר בפנים
בואו לבקר במסעדת ארטישוק שלמרגלות הגלבוע. מסעדה צמחונית...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...

בעריכת: מירב טור
התאמת בגדים לפי מבנה גוף האישה התאמת בגדים לפי מבנה גוף האישה
על-מנת להתאים מלתחת בגדים מחמיאים לגופך, ראשית עליך להכ...

התאמת בגדים לפי גוון עור התאמת בגדים לפי גוון עור
כמה פעמים יצא ששמת על עצמך בגד ושאלת "האם הבגד הזה מתאי...

הצבעים השולטים באופנת סתיו-חורף 2016 הצבעים השולטים באופנת סתיו-חורף 2016
בקרוב מחליפים לשעון חורף וזה הסימן לדבר על הלבשת חורף...


© כל הזכויות שמורות להיום בעמק 2017            אודות האתר | כתבו לנו | תנאי שימוש | פרסמו אצלנו |