למעלה מ-82 אלף פניות נרשמו וטופלו במהלך השנה החולפת למוקד העירוני (106) וביניהן הקטגוריה החדשה של 'נגיף הקורונה' שהתווספה לראשונה בחודש פברואר השנה
המוקד העירוני בעפולה (106) לב ליבה של העשייה העירונית מסכם את שנת 2020 ושובר שיא פניות עם כ-82 אלף פניות שנפתחו ונסגרו במהלך השנה בנושאים שונים ובראשם נושא הגבייה, שיטור עירוני, בקשות מידע, תברואה, איכות סביבה, שירות וטרינרי ועוד. לשם השוואה בשנת 2019 נרשמו 66.5 אלף פניות למוקד ובשנת 2018 נרשמו 51 אלף פניות כאשר העלייה מלמדת על האמון שמגלה הציבור במוקד העירוני למתן מידע ופתרון בעיות במרחב הציבורי.
הרוב המוחלט של הפניות (64.5 אלף) נעשו באמצעות הטלפון (106) והיתר באמצעות הוואטס-אפ (9.5 אלף), אפליקציה לעובד (5.5 אלף) וכל היתר באמצעות קבלת קהל, מוקד רואה, דוא"ל, מכתבים ואפילו פנייה אחת באמצעות הפקס. עיקר הפניות נעשו מן הסתם מתושבי העיר התחתית (37 אלף), רובע יזרעאל (11 אלף), גבעת המורה ועפולה עילית (9.7 אלף בכל אחת מהן) ושכונת 'לב העמק' עם 1.7 אלף פניות.
ראש העיר אבי אלקבץ במוקד העירוני צילום: דוברות העירייה
במהלך השנה האחרונה עסק המוקד העירוני באופן טבעי גם עם פניות רבות בנושא הקורונה. בסך הכל נעשו 1275 פניות מפריצת המשבר בסוף חודש פברואר ועד לכתיבת שורות אלה רובן המוחץ בבקשות סיוע באוכל (889) סיוע בסלי מזון לחג (168) וכן שאלות בנושא שגרת החיים בקורונה (84) וסיוע בגישה לתרופות (74).
עוזר ראש העיר ומנהל הלשכה לפניו ציבור אורן אקיקוס אמר: "המוקד העירוני ומחלקת פניות הציבור התמודדו השנה עם שיא של פניות המלמדות על האמון הרב שרוכש הציבור לשירותים הניתנים הודות לניהול מוצלח, תמיכה ומעקב אישי של ראש העיר על פניות המוקד וכמובן בזכות צוות הלשכה האדיב וכן מוקדנים אדיבים ומנוסים בניהולו של יובל כהן".