חמישה עובדים זכו באות "כוכב השירות" במיזם חדש לשיפור תודעת השירות בעיריית מגדל העמק ואלו מצטרפים לנבחרת של שבעה עובדים שקבלו את האות בחציון הראשון של 2021
מיזם חדשני וייחודי לעידוד וחיזוק תרבות השירות בקרב עובדי ועובדות עיריית מגדל העמק. השבוע חולקו תעודות הוקרה ואות כוכב שירות למצטייני השירות לחציון השני של 2021 הטקס התקיים במעמד ראש העיר, סגניו, מנכ"ל העירייה, מנהלי אגפים והעובדים הנבחרים.
איילה זלצר, מנהלת אגף שירות ופניות הציבור פרסמה "קול קורא" למנהלים לבחור בעובד/ת מצטיין במתן שירות יוצא דופן בשירות לתושב או במתן שירות פנים ארגוני. העובד/ת שנבחרו יישמו הלכה למעשה את תפיסת השירות הרשותית להעניק שירות במקצועיות, רגישות ומחויבות.
ראש העיר אלי ברדה מברך את כוכבי השירות צילום: דוברות העירייה
הצעד הזה הינו צעד נוסף ונדבך נוסף בהטמעת תפיסת שירות וקידום החזון האגף לקדם את עיריית מגדל העמק למצוינות בשירות לתושבים, בעלי עסקים והמבקרים בעיר. במסגרת פעילות האגף טיפול בפניות התושבים באמצעות המוקד העירוני ופניות הציבור, פיתוח ארגוני באופן רוחבי בארגון, ופיתוח שירותים דיגיטליים בשותפות עם המנמ"ר ודובר העירייה.
כוכב השירות הינו חלק מתהליך הפיתוח הארגוני וההשקעות הרבות שמבוצעות בתחום כגון: סדנאות שירות לעובדים, אמנת שירות, חיזוק ממשקי העבודה והתקשורת הפנים ארגונים, פיתוח מנהלים ועוד. המיזם נולד מתוך אמונה ורצון להעצים את העובדים המצטיינים בשירות ובכך לייצר מוטיבציה פנים ארגונית להצטיינות ושיפור השירות באופן מתמיד.
עובדי הרשות שקיבלו אות כוכב שירות הם: אביב בראמי מאגף הנדסה, שירן אזולאי ממינהל החינוך, רותי סימנה מאגף לשירותים חברתיים, קונסנטין פיינברג מאגף הקליטה ואתי שמעוני מהגביה. שמות שבעת עובדי העירייה שזכו ב"כוכב שירות" בחציון א' הם: רועי בניסטי מאגף הפיקוח והשיטור, לובה קוטליאר ממחלקת הגזברות, חגית דר ממינהל החינוך, סרגיי סמליוק מאגף המחשוב, שרון וקס מאגף לשירותים חברתיים, ליאת חדד מהאגף שפ"ע ואודליה אפק ממרכז הון אנושי צעירים.
איילה זלצר, מנהלת אגף שירות ופניות הציבור אמרה: "ברצוני להודות לראש העיר שמוביל ומתווה דרך של מצוינות בשירות, לסגני ראש העיר, דורון אלחרר מחזיק תיק אגף השירות ופניות הציבור ולמנכ"ל העירייה שפעל להוצאת המיזם לפועל. למנהלי האגפים שנרתמו לשותפות ופרגנו לעובדיהם וכמובן לעובדי האגף שפועלים ללא לאות לקידום השירות מתוך מסירות רבה למתן שירות איכותי לתושבי העיר".
מנכ"ל העירייה שלום זוזוט סיכם: "הרשות פועלת לשיפור רמת השירות לתושב. מטרת הגדרת "כוכבי שירות" לעודד פעילות ומוטיבציה והבלטת ערכים מובילים המבטאים מקצועיות, רגישות ומחויבות".