המוקד העירוני בעפולה טיפל בשנת 2022 ביותר מ-57 אלף פניות
מאת: דני ברנר יום שלישי,
27 בדצמבר 2022, 08:48
למעלה מ-57 אלף פניות נרשמו וטופלו במהלך השנה החולפת למוקד העירוני (106), ובראשם פניות לשיטור העירוני בנושא שמירה על הסדר הציבורי
המוקד העירוני בעפולה (106) לב ליבה של העשייה העירונית מסכם את שנת 2022. במהלך השנה החולפת נרשמו 57,486 פניות שנפתחו ונסגרו במהלך השנה בנושאים שונים ובראשם פניות לשיטור העירוני, בקשות מידע לציבור, פניות למנהלי אזור, אחזקת מוסדות חינוך, תברואה, שירות וטרינרי, פיקוח כללי ועוד.
לשם השוואה בשנת 2021 נרשמו כ-53 אלף פניות למוקד כאשר העלייה מלמדת על האמון שמגלה הציבור במוקד העירוני למתן מידע ופתרון בעיות במרחב הציבורי. הרוב המוחלט של הפניות (כ-35 אלף) נעשו באמצעות הטלפון (106) והיתר באמצעות אפליקציית הוואטס-אפ (כ-15 אלף), אפליקציה לעובד (כ-7 אלף) וכל היתר באמצעות דואר אלקטרוני, קבלת קהל, מוקד רואה, טפסים מקוונים באתר. בניגוד לשנים עברו, השנה לא התקבלה ולו פנייה אחת באמצעות מכשיר הפקס שכנראה סיים את דרכו ככלי להעברת מסרים ובמוקד העירוני ויתרו על שירותיו ובמקביל מטמיעים בימים אלה תוכנה חדשנית לניהול פניות ציבור.
המוקד העירוני בעפולה צילום: דוברות העירייה
יש לציין כי עיקר הפניות נעשו מן הסתם מתושבי העיר התחתית (כ-30 אלף פניות), רובע יזרעאל (כ-7.5 אלף פניות), גבעת המורה ועפולה עילית (כ-6.7 אלף בממוצע בכל אחת מהן), שכונת 'לב העמק' (כ- 1.7 אלף) וסוגרת את הרשימה עפולה הירוקה (670 פניות).
עוזר ראש העיר ומנהל הלשכה לפניו ציבור אורן אקיקוס אמר: "המוקד העירוני ומחלקת פניות הציבור טיפלו השנה בכ-57 אלף פניות, עלייה קטנה משנה שעברה המשקפת מצד אחד צמיחה דמוגרפית באוכלוסיית העיר ומצד שני עלייה באמון שרוכש הציבור לשירותים הניתנים על ידי המוקד הודות לתמיכה ומעקב אישי של ראש העיר וכמובן בזכות צוות הלשכה האדיב וכן מוקדנים אדיבים ומנוסים בניהולו של יובל כהן".