בימים אלה עולה לאוויר מיתוג חדש לעיר עפולה שיסובב סביב הצלחתה של העיר בשנים האחרונות עד להפיכתה לאחת הערים האטרקטיביות בישראל. ומי הפרזנטורים? תושבי העיר עצמם
אם סיירתם ברחבי העיר ונתקלתם במשפט הבא על גביי שלטי החוצות "עפולה. סיפור הצלחה יזרעאלי", דעו לכם שמדובר בסמל החדש של העיר עפולה המבקש להבליט את סיפור הצלחתה של בירת העמק בשנים האחרונות והפיכתה לעיר האטרקטיבית בצפון ויש שיגידו אחת המצליחות בכל המדינה ובמקביל לגרום לגאוות יחידה ואחדות בקרב התושבים וותיקים ועולים חדשים, דתיים וחילוניים, תושבים חדשים ועוד.
הסמל החדש של העיר עפולה צילום: דוברות העירייה
כזכור, קמפיין המיתוג הקודם של העיר נרשם לפני כעשור תחת הכותרת "עפולה 90" לציון 90 שנים לעיר. הקמפיין החדש שהושק השבוע בערוצי הטלוויזיה, רדיו, רשתות חברתיות ושלטי חוצות מציג בשלב הראשון את הסלוגן החדש: "עפולה. סיפור הצלחה יזרעאלי" המעוטר בנראות בצבעי דגל המדינה ומתכתב מצד אחד עם שמה הראשון של העיר – 'עפולה – עיר יזרעאל' כעיר שורשית שבקרוב תציין 100 שנה להיווסדה והפכה לבית של כולנו ומצד שני תוכנו של הסלוגן שמדבר על הצלחת העיר בשנים האחרונות שהפכה את העיר למובילה ומשכה עשרות אלפי תושבים חדשים כאשר רק לפני חצי יובל התגוררו בעפולה 37,000 תושבים וכיום מתגוררים בעיר כמעט כפול- 67,000 תושבים בקצב צמיחה של 28.45% בחמש השנים האחרונות.
בשלב השני של ישתלבו "הפרזנטורים" שהם תושבי העיר עצמם. סרטוני וידאו קצרים ופרסומות בשלטי חוצות ודיגיטל יציגו סיפורי הצלחה של תושבים מהעיר עפולה שכבשו פסגות ברמה הבינלאומית והלאומית במגוון תחומים כגון צבא וביטחון, חינוך, רפואה, אמנות ותרבות, ספורט, איכות סביבה, קולינריה, היי-טק, יזמות, עיתונות ועוד כאשר המסר המרכזי הוא שסיפור ההצלחה של עפולה בראש ובראשונה הם התושבים שלה.
בשלב השלישי והאחרון יזכה גם בית העירייה למיתוג מחדש במסדרונות המבנה ובמשרדים באמצעות שילוט חדש, תמונות שיציגו את ההיסטוריה העשירה של העיר, הטמעת הסמל החדש בכל מוצרי הדפוס ועוד. חשוב לציין כי בקמפיין לא יופיעו פוליטיקאים ונבחרי ציבור.