סקר שנערך לאחרונה בקרב מטופלי כללית מחוז צפון, מצא שכללית מובילה ברמה ארצית בסקרי שביעות רצון מטופליה. מירב גוט, מנהלת כללית מחוז צפון: "שירות רפואי ואיכותי זה הקו שמנחה את הכללית״
סקר שנערך לאחרונה בקרב מטופלי כללית מחוז צפון, מצא שכללית מובילה ברמה ארצית בסקרי שביעות רצון מטופליה. מטרת המחקר הינה לאמוד את רמת שביעות הרצון הכללית של המבקרים במרפאות ונבדקו מגוון גדול של מרכיבי שירות, כגון: יחס של נותני השירות במקצועות השונים, התחושה שהמטופלים בידיים טובות, המתנה לתור ובמרפאה, האם המטופל ימליץ לקרוביו להצטרף לכללית, מענה טלפוני ועוד. בשקלול כל הציונים, נמצא שמחוז צפון מוביל עם הציון הגבוה ביותר ביחס נותני השרות והשירות הניתן למטופלים.
לדברי מירב גוט, מנהלת כללית מחוז צפון "שירות רפואי ואיכותי זה הקו שמנחה את הכללית ולאורך כל השנים כללית מובילה רפואה מקצועית ובהתאמה מלאה לכלל האוכלוסיות. אנחנו קשובים לצרכי המטופלים שלנו ומתכננים את השירותים שלנו בהתאם. בכללית המטופלים שלנו בידיים טובות. כללית היא ארגון מקדם בריאות והטיפול הרפואי הפך זמין יותר והמטופלים שלנו מקבלים את השירות הרפואי במרפאה הסמוכה למקום מגוריהם. כללית ממשיכה לשפר ולהשתפר בכל תחום על מנת לספק את הצרכים הרפואיים של תושבי הצפון באופן המיטבי ביותר תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית. אין ספק שהישג זה שייך כולו לצוות העובדים האיכותי והמסור שלנו".