החל מהשבוע. הדרכה פרטנית שמקיים צוות משרד מרפאת כללית עומר, בנושא שימוש בכלים דיגיטליים
"אני מודה לצוות המרפאה שחושב עלינו הוותיקים ומאוד הופתעתי שהתקשרו להציע לי את השרות, ההדרכה היתה מצוינת והיא תהפוך לי את החיים לקלים יותר", כך סיפרה יפה מטופלת ותיקה של המרפאה לאחר שהשתתפה בהדרכה פרטנית שמקיים צוות משרד מרפאת כללית עומר, בנושא שימוש בכלים דיגיטליים, החל מהשבוע.
ההדרכות הינן יזומות ואישיות ומיועדות לאוכלוסייה הוותיקה של המרפאה. ההדרכה תסייע למטופלים הוותיקים להכיר ולהשתמש בכלים הדיגיטליים של כללית דרך המחשב או בנייד. שימוש בשרותי האון ליין יאפשר להם לבצע פעולות באופן עצמאי, מהיר ונגיש ולהישאר מעודכנים בכל עת.
הדרכה אונליין במרפאת עומר של כללית בעפולה צילום: דוברות כללית מחוז צפון
"אני שמח לראות את ההיענות הגדולה של המטופלים ופניתם לרישום להדרכה דרך צוות המשרד, מטופלים שעברו את ההדרכה מודים לנו ומספרים כי הכלים שניתנו בהדרכה סייעו להם. לי ולכל צוות המרפאה חשוב להנגיש את שרותי הדיגיטלי של כללית ולסייע למטופלים שלנו לקבל שרות במהירות וללא מאמץ", מספר יוני ספדיה המנהל האדמינ' של המרפאה.