כללית מעמידה לרשותכם שירותים דיגיטליים, שיחסכו לכם את ההגעה למרפאה בתקופה זו. עקב נגיף הקורונה ולמען בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם, יש להימנע ככל האפשר מלהגיע למרפאות כללית, למעט מקרים דחופים. שירות האון-ליין של כללית מאפשר מעקב כאשר הרופאים יכולים לתשאל ולצפות במטופל מרחוק ולהתרשם ממצבו הכולל
במקרה של הופעת תסמינים המעלים חשש להידבקות בנגיף הקורונה הרופא ינחה את המטופל כיצד לפעול ויתאם עבורו הגעה לצורך ביצוע בדיקה איבחון ו/או פינוי לבית חולים.
לשירותכם מגוון שירותי און ליין מתקדמים באתר ובאפליקציית כללית:
• כניסה לתיק הרפואי שלך מהנייד או אתר הכללית (ניתן להפיק לבד סיסמה מאתר הכללית)
• הדפסת אישור מחלה
• שליחת בקשות ושאלות לרופא המטפל
• התייעצות עם המשרד + אפשרות לצרף מסמכים לבקשות האדמיניסטרטיביות
• חידוש מרשם + זימון תור לבית מרקחת
• בקשה לטופס 17
• צפייה בתוצאות בדיקות דם שבוצעו במרפאות הכללית, כולל בבתי חולים של הכללית
• צפייה בתוצאות אולטרסאונד ורנטגן שבוצעו בכללית, כולל בבתי חולים של הכללית ובמכון מור
• צפייה בסיכום ביקור בבתי חולים של הכללית ובתי חולים ממשלתיים: במיון, מכונים ואישפוז יום
• פניה בנושא חוב, חיוב או הוראת קבע
לתמיכה והסברים ניתן לפנות ל *2700 שלוחה 7. בנוסף באפליקציית כללית או באתר יש אפשרות לקבלת ייעוץ רופא און ליין (משפחה, ילדים, עור), ולהנות משירות tyto. לקוחות שיצטיידו במכשיר tyto יוכלו לבצע עצמאית בדיקות גרון, אוזניים, דופק, לב, ריאות, עור והאזנה לקולות בטן. המדדים ישודרו און-ליין לרופא בשילוב שיחת וידאו לצורך פענוח ומתן המלצות טיפול. אם הנכם סובלים מחום או שיעול - הנכם מתבקשים לא להגיע למרפאה אלא ליצור קשר טלפוני עם המרפאה או מוקד המידע 2700*. חשוב להישמע להנחיות משרד הבריאות.